الخميس، 19 مارس 2015

شات الشله

[ || ]

شات الشله

                                          




 هنا يجمعا الصحبة والاخوة من زمن بعيد 
هنا نلتقى با لذكريات  الجميــــــــــــــــــلة
ديما بنقول لبعض يااااااااااااااااااااااااااااااااه 
فاكر لمااا كنااااا....فاكرة لماا اااكنااااا....
ياااااه والله كانت ايام جميلة بتحمل كل مــا
بها من سعادة وشقاء وتعب وحزن وفرح
امممممم  دنـــــيا والله دنـــــــــيا وبنعشها



" القمـــه شعارنـــا دوما نرتقى  "

ستجد كل مايهمك فى عالمنا الرائع هنا مع القمة

وللعــــوده لنــا مرة أخــرى نرجـــو منكم البحث 

فى جوجل"Google" عن ...... (شات القمه)


موضيع ذات علاقة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة