شات الشله
هنا يجمعا الصحبة والاخوة من زمن بعيد
هنا نلتقى با لذكريات الجميــــــــــــــــــلة
ديما بنقول لبعض يااااااااااااااااااااااااااااااااه
فاكر لمااا كنااااا....فاكرة لماا اااكنااااا....
ياااااه والله كانت ايام جميلة بتحمل كل مــا
بها من سعادة وشقاء وتعب وحزن وفرح
امممممم دنـــــيا والله دنـــــــــيا وبنعشها


0 التعليقات:
إرسال تعليق